Amanda Berg Kollektionen - Nu I Danmark!


Idag fick vi in Amanda Berg kollektionen i butik.
Coolish! Dock fastnade jag inte för allt. Har fotat det vi fick in, men missade (hur kunde jag?!?!?) klänningen! Den MÅSTE ni se - den är extrem! Tänk er Julia Roberts i Pretty Woman då hon har den där konstiga kjol/klänningen på sig som är blå nertill och vit upptill och sitter ihop med ett spänne på magen...mmhmmm....that's what i'm talkin about - CRAZY!
Tror att jags ka köpa löskragen som var jäkligt cool och finurlig.

3 kommentarer:

zibib sa...

Hej! Gillar din blogg och dessutom är det kul att läsa eftersom jag jälv flyttat till Köpenhamn ett tag sen. Så eftersom du säkert känner till stan bättre än vad jag gör så tänkte jag be om lite tips :). Ska nämligen på fastelavns fest på lördag så måste klä upp mig. Funderar bara på att köra på något riktigt färgglatt med lite allt möjligt. Vet du var man kan hitta billiga eller lite annorlunda lösögonfransar? Någon slags fjäderboa kanske? Och finns det någon affär som buttricks här? Tack på förhand :)
Ha det bra /Carin

Anonym sa...

Hey Carin!
SÅ kul att du gillar min blogg och nice att du flytatt till Köpenhamn! Trivs du? Själv trivs jag som fisken i vattnet!
Har tänkt svara dig flera dagar nu, men har först svarat på alla nu och ser att det är idag du skulle på fest :(
Känner till en riktigt cool utklädningsbutik på Jagtvej 59 - dem har ALLT!
Hoppas attd et löste sig iaf :) och att du får en dejlig aften ;)

Anonym sa...

Hej!

Vet du om löskragen är slutsåld i Sverige och vilket pris den har? Vill verkligen ha den.. ;)