Tim Christensen Igår

Såg Tim Christensen VEGA igår...
Jäklar vad folk där var! Ett hav av människor!!! Vi valde att stå däruppe för att kunna se allt och njuta och inte trängas med en massa människor.
Tim C är fantastisk. Så mäktig! Hans röst är så ren och fin och han låter precis som på skivor - perfekt!
Dem gav verkligen gärnet och jag hade en fantastisk kväll! Har filmat och fotat en del som ni ska få se sen.
Såklart spelade dem min favorit från deras tid med Dizzy Mizz Lizzy - Silverflame



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag såg honom på vega på lördagen, herreguuud vilken konsert!! Jag har fortfarande gåshud på kroppen typ! Sen att han körde några "Dizzy" låtar gjorde ju det hela inte sämre.

Kul att höra att någon mer än jag gillar honom här i sverige. Mer Tim Christensen till svenskarna!

Mattias W