Dåligt samvete? Varför?


Skulle egentligen ha åkt hem till Jonathan idag...
Men...eftersom jag är sjuk så fick jag inte lov att sätta mig på ett tåg av Mamma och det var nog ganska smart. Skulle ha varit hos tandläkaren också, men eftersom jag inte kan andas genom näsan så hade jag nog svimmat om han skulle rota i min mun! Trots att jag mår skit så har dagen flygit iväg! Vet inte vart tiden har tagit vägen, men borta är den och snart är det läggdags. Jag hoppas verkligen att jag kan vakna upp imorn och vara på topp! Ska hälla i mig vitaminjuice, te med vitlök och ingefära, käka tabletter...you name it!
Har omhäng i butiken denna vecka också så JAG SKA VARA FRISK!!!
Varför har man alltid dåligt samvete när man är sjuk? Man kan ju inte hjälpa det! Man säger ju inte: imorn ska jag vara sjuk! och pang bom så är man det! Nope - slut med dåligt samvete! Är man sjuk så är man! För min del handlar det om träning och jobb. Har kommit igång med träningen efter många om och men och nu blir det bara skit av allt. Med hänsyn till jobbet så vet man att det går ut över någon annan och att det kanske skapar prolem i butiken.
Nä...nu går jag...mår dåligt av att sitta framför datorn - sängen kallar!

Inga kommentarer: