DUBBLE PAIN!


Jag tänker inte ljuga och säga att det inte gjorde ont att tatuera sig på foten...
DET GJORDE ONT SOM FAAN!!!! Har tre andra, men denna var värst! Fy fasen sicken smärta. Men det var värt all smärta - den är mycket finare än jag hoppats på!!!
Svettades gjorde jag...som en lök! Det gjorde dock inte ont hela tiden - bara när han tog den tjockare nålen. När han bytte till den smala så kittlades det och jag hoppade till. Var rädd för att han skulle rita fel, men icke - han är grym! Nu prickade han bara dit färgen eftersom han inte ville göra den för "tung" så att det bara ser ut som en röd fläck. Jag ska dit om ca tre veckor igen och fylla i den.
När jag ändå var där så fyllde han i min senaste på skuldran också. Var tydligen en del som skulle rättas till. Jag är skitnöjd med min tatuering!! Den är så fin!

1 kommentar:

lachica sa...

Mando blir bara bättre och bättre! fin tatuering du har gjort! skitcool! längtar också till hultsfred!