Gåragen resulterade i redface!

Hade världens skönaste dag igår!
I wanna do it again! Först åkte jag och Jonathan hem till svärföräldrarna för att käka frukost. Mysigt! Var där i två timmar sen var det dax för Jonathan att ta isg till jobb - stackaren.
Jag mötte upp Gritt och handlade lite käk...käk & käk - GODIS! Vi köpte cider, chips, kakor, godis, vindruvor mm. Efter det stack vi till bryggen och där var vi i 6 timmar!!!
Solade gjorde vi, men det blåste en del så man märkte inte helt hur varmt det faktiskt var - när vi såg oss i spegeln så skrek det REDFACE omkring oss! OJ OJ OJ!!!! Solen tog mer än vad vi trodde.
Well well...efter det mötte vi upp Sandra och nu ÄNTLIGEN var vi samlade alla tre! Det har vi inte varit sedan november förra året. Vi beställde mat, drack Skinny Bitch ,spelade spel och snackade skit. En jättemysig dag!

Nu har jag precis städat lägenheten och ska ta mig en dusch. Ska även öva mig på att göra pussmunnar på papper - ska ju tatueras på tisdag!!! WOW! Ska beställa en ny tid till min nästa när jag är där - once you pop - you can't stop!

By the way - lyssna på denna låten med Keane. Riktigt jäkla bra är den! Från nya skivan!

Inga kommentarer: