KISS KISS KISS


Kom nyss hem - slutade kl 16, men mötte upp Jonathan för att käka lite nachos!
Gott som fasen! Nu är jag mätt! Toppen som jag bloggade om i morse anlände i butiken idag. Den kom i svart också och den ska jag ha. Den vita är också skitsnygg, lite mer somrig medans den svarta är mer party, rockig och mer jag.
Nä...efter att ha torkat upp Willy's spya (han käkade för snabbt) ska jag nu gå och pussa på lite papper. Ska ju som sgat tatuera in mina läpper på foten imorn och måste få fram den perfekta pussmunnen! Inte så lätt som man kan tro...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag undrar varför du skall göra en pussmun och inte bara dina läppar i "normalläge"? Tycker att bilden av dina läppar när du berättar att du skall tatuera in dem på foten är supersnygg. Sådär förföriska men ändå oskyldiga. En tanke o fråga bara? Och som vanligt keep up the good work med stilen. hälsningar från Finland.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tilisha sa...

Hey! Tack tack! :) Kul att du tycker så om mina läppar - har jag aldrig själv tänkt på ;)
Anledningen till att jag vill göra en pussmun är för att munnen ser mer fyllig ut. man får med läpparna på "insidan" också. Om jag bara gör ett avtryck av mina läppar i normalläge så ser det bara ut som två streck. Tack för omtanken!! Om det inte hade sett dumt ut så hade jag gort det.