Matförgiftad

Käkade en pizza med räkor i fredags - bad idea!
Har sprungit fram och tillbaka till toaletten hela natten och idag - FY FAN SÅ DÅLIGT JAG MÅR!
Spydde och ja...you know. Hade kramper i magen hela natten.
Jobbade igår och hade lite kramper i magen - kändes som det gjorde på ny år för två år sedan då jag också var matförgiftad. Igår trodde jag dock att det var för att jag var hungrig. Tog mig igenom hela dagen på jobb och på väg hem köpte jag och Jonathan med oss lite thaimat. Gott var det, men allt kom ut igen - suck suck!
Har druckit avslagen cola, käkat knäckebröd och toast - UTAN NÅGOT PÅ - yummie!!!
Jonathan har hyrt två filmer som vi ska se nu...han käkar lax och jag toast - life isn't fair!
NEJ! Han kom precis in med en tallrik med lax och pommes - life sucks

Inga kommentarer: