NÄR SKA DET SLUTA?!


Är hemma från jobb idag - igen!
Skit...hatar det, men som Anna (min chef) sa så är det bättre att jag tar en extra dag och blir helt frisk. Tur var det...idag har jag bara hostat upp...ja...tror inte att jag behöver skriva det. Gult var det i alla fall...mmm! Fan...FAN FAN FAN! Får man svära i bloggen? Det skiter jag faktiskt i! Nu är jag sur! Idag ska jag dessutom städa hela lägenheten - igen (det blir skitigt när mna har en katt) och byta sängkläder. Ska till Bolmen imorgon för att fira pingst med Jonathan's familj så hans systers pojkvän ska passa vår katt - låagenheten måste vara fin och fräsch! Orkar bara inte just nu...skit! Kolla på bilden ovan - jag är så jäkla bakfull! Har aldrig varit så bakfull i hela mitt liv! Tina, Tilina och Jonathan är dock pigga och glada..! Well well...så som jag se ut på bilden och kände mig då - precis så känner jag mig nu...och ser faktiskt lika hemsk ut nu!

Inga kommentarer: