FAB WEEKEND & ETT FÖRSVUNNET MINNESKORT

Har haft en alldeles underbar helg!
Kom hem till Sverige i lördags efter jobb. Väl hemma stack jag och Tilina till kusinen och käkade srilankesisk mat - mmmm! Den bästa!!! Vi hade skitkul - skratatde och snackade skit! Var hemma ganska sent, men ändå lyckades jag göra av med mitt minneskort till kameran! SKIT! Typiskt mig! Hade satt in kortet i datorn, tot ut den igen, men orkade inte sätta in den i kameran utan la den i kamerafacket istället - som tydligen inte var helt stängt. Så...någonstans i huset (!!!!) borde mitt kort avra eftersom jag inte varit utomhus med kortet. Hela familjen har letat efter det överallt i huset utan resultat. Hur konstigt är inte det?!??!? Skit...Jaja...
Dagen efter så var jag ute och sprang en runda med Daisy - min kära vän sen flera år tillbaka. Har varit dåliga på att hålla kontakten eftersom hon bor i Göteborg, men nu har vi hittat varandra igen!!!! WEEE! Efter det var det bara mys med familjen och senare på kvällen kom Daisy hem till oss. Vi tittade på film och käkade godis - mmm!
Så min helg har (förutom minneskortet) varit perfekt!

Inga kommentarer: