OK...LONDON









Vi vill tillbaka!! NUUUU!
Det var helt fantastiskt! Kom dit tidigt lördag morgon. Checkade in på vårt hotell som förövrigt var superfint! Trodde att det skulle vara lite halvskabbigt eftersom det inte var så dyrt, men ack så fel vi hade. Stor säng och nyrenoverat fräscht badrum! Innan vi åkte hem så bokade vi rum på samma ställe när vi ska dit i december och fick det t.o.m billigare eftersom vi vill komma tillbaka - snällt.
Vi bodde så att vi hade gångavstånd till Oxford Street så det var perfekt.
Eftersom vi ska dit igen i december så bestämde vi oss för att vara kulturella då istället. Om jag ser Big Ben t.ex så vill jag inte se det igen...sån är både jag och Jonathan därför väntade vi med allt sånt tills vi ska dit med Tilina - nu var det endast SHOPPING! Lite kulturella var vi...vi såg Tower Bridge.
Jag shoppade en del i vintage butikerna. Åkte till Brick Lane som hade ett stort utbud av just vintagebutiker. Där var även marknad när vi var där - skitkul! Hittade även två Beyond Retro butiker - sweet! Annars var New Look skitbra när det gäller billiga och skitsnygga skor! Köpte inga kläder där, men skor hittade jag.
Jag och Jonathan r utanför dörren innan kl 10 varje morgon och kom hem 12h senare - helt slut! Det var så mysigt och vi ska åka till London minst en gång om året har vi bestämt oss för!

Inga kommentarer: