STULEN VÄSKA


Hade det jättemysigt med Lill Anna...ända tills jag upptäcker att min väska blivit stulen!!
ÅNGEST!!!! FAAAN! Fattar inte....det var inga människor som satt där mer än vi. Enstaka folk kom och gick. Lill Anna satt framför mig och hon såg heller ingenting. De bakom kassan hade heller inte sett något. Han har nog varit jäkligt skicklig! VARFÖR HÄNDER DETTA ALLTID MIG! Mina älskade Ray Ban's är väck nu...faaaan!! Åh! Ibland hatar jag mig själv! Nu måste jag beställa nytt körkort, visakort osv osv - jobbigt. Hatar att klydda med försäkringen. Senast i oktober förra året blev min plånbok stulen...och nu igen - 8 månader senare är det dax igen!!!!

2 kommentarer:

Tina Levin sa...

Du kan ju inte lägga ut en sån bild på dig själv ju!!! Börjar ju nästan lipa ju! Du ser ju så ledsen ut! men du, kunde varit värre...du kunde blivit knivhotad i en gränd och bestulen....ganska obehagligt. Nu går du iaf helskinnad därifrån och har bara mist materiella saker, men har livet i behåll...... se det från den ljusa sidan, gorgeous!!!!

LOVE YA!

Micaela sa...

Åh! Låter ju inte så roligt..