I'M BORED


Ska springa imorn - borde kanske sova..?
Nej...jag vill se OTH! Ska göra mig i ordning, bädda ner mig, se OTH och vänta på att Jonathan ska komma hem! HURRAY!
Usch...springa imorn..,men nu har jag vilat i 3 dagar så benen BORDE vara bra! Annars jävlar!!!

Förresten...kom bara att tänka på en sak...jag och Jonathan har inga smeknamn till varandra. Allt det här puttinutti-gulliga äcklar mig lite. Nej...han kallar mig för Trille och OM jag nu skulle få för mig att kalla honom något så blir det Käreste. Inte älskling eller något sånt...vi är ju inte gamlingar för sjutton! Där sätter vi stopp! Tur att båda har det på samma sätt. Vet inte vad jag skulle ta mig till om han började gulligulla med mig! Då hade jag kutat! Smukke kallar han mig dock för, men det är bara fint. Det betyder vackra på svenska. Låter dock mycket bättre på danska. Allt låter mycket bättre på danska när det gäller kärleksförklaringar och dyl.

Well well...alla är vi olika. Vissa gillar det där puttinuttiga...andra inte. Allt är OK!

Inga kommentarer: