NU BLEV DET SÅ SENT IGEN!


Har nyss kommit hem. Spelningen blev försenad med 1h.
Mötte Therese efter jobb - vi köpte sandwich på Islands Brygge...en väldigt god en...annorlunda: lax med pistagenötter. Faktiskt skitgott! Well well...efter det så begav vi oss till spelstället som ägde rum på en megastor båt! Skitcoolt! Det fanns flera olika våningar, mörkt och mysigt. Riktigt coolt! Har tagit bilder som ni får se imorn. Alla jag kände skulle stanna kvar och festa. Jag? Jobb imorn - skitkul!!!! Tilina fick snacka med mig i telefon hela vägen hem - tog ca 30 min. Hatar att gå själv i Köpenhamn mitt i natten - kusligt!

Hur gick det för Willy idag då? Han var såååå duktig! Sa inte ett ljud - inte ett endaste litet pip! Han fick beråom av veterinären. Lilla Willy. Kan märka att han fortfarande är lite groggy efter operationen. Han är lite slö och vill inte äta, men det blir nog bättre imorn.
Nu ska jag sova!

Inga kommentarer: