VI HAR KÖPTE EN HELMER!


Yes - en vän till Willy har vi köpt!
Även den en maine coon. Blir kul att se hur Willy kommer reagera. Han blir nog lite sur i början...det har jag läst i alla fall, men efter ett par dagar så ska dem vara bästa vänner - det har jag bestämt!!! Well well...den nya katten är en liten grå sak som ska heta Helmer efter Jonathan's farfar (Willy är ju döpt efter min farfar). Vi får honom i början av september. Finns bara ett litet problem: jag reser den 15'e vilket innebär att Jonathan och Helmer kommer connecta BIG TIME!

2 kommentarer:

Tina Levin sa...

Är det han, Helmer?! SÅÅÅÅ SÖÖÖT!!!!

Ska ni besöka honom idag eller blir det inget av det?

Jag har lyssnat på Johnny Cash hela morgonen, nu sitter jag och skriver ut 82 sidor manuskript, kan inte hitta det andra. Måste arbeta på manuset idag....Ska springa senare, orkar egentligen inte, men, men....

Haha, läste du att jag varken fick min pizza eller glass igår?! Så jäkla dumt. Innan kvällen var slut hade jag proppat i mig en hel massa annat så det fanns inge plats kvar i magen för glass och pizza. Får vänta till nästa söndag nu ju....Hjärncellerna gör inte alltid sitt jobb helt felfritt=)

Jaja....om du har tråkigt, så ring!!! Är ensam hemma. Tilina tävlar ju....

LOVEA YA!!!!

elin sa...

Men ohhhhh så thöt liten khissemhisse!!! Vill ha han!!!
Skickar ned min väska så kan willy få den i utbyte mot söte helmer!!!

kram