DAGENS INSPIRATION

Bild: bytheway

3 kommentarer:

Daisy sa...

snyyyggt! Visst har du en liknande klänning? Det här me Michael Jackson e ju bara FÖR sorligt. Kan inte fatta det är sant..=( Jag e i gbg just nu men åker hem till mamma idag eller imorgon. Beror på hur lång tid jag tar på mej att städa lägenheten haha! Har 33 smutsiga kvm att deal with ;) När är du hemma i Sverige igen? Du säger väl till? Kramar!!

Tille sa...

Har jag?? Hmm...måste kolla igenom min aoutfits på bloggen, haha! Jag vet!!! Kan inte heller fatta det!!! Usch! I helgen är jag hemma :) Myyyyysa????
Lycka till med städningen, hehe ;)

Daisy sa...

Ja, jag tror det? Har för mig jag sett nån blommig fin liknande klänning på dej här på din blogg? Ja visst är dom söta! Luktar himmelskt! Åhh jag vill jätte gärna springa me dej! Vi kan väl göra båda delar? mysa OCH springa? Jag ska ta mig i kragen nu har inte kommit nånvart i städningen hittills ju! Suck.