SLUTA NU!


Orkar inte! Alltid dåliga nyheter och dåliga upplevelser!
Det senaste året har släkt och vänner gått bort hit & dit. Alla på en gång! Varför??? Det senaste året har även mina ägodelar blivit stulna 2 ggr. Kort ska spärras, visakort och körkort ska beställas, polisanmälningar ska göras, försäkringen ska kontaktas, lås ska bytas...aaaahhhhhh!!! SLUTA NU! Hur komiskt är det inte att jag klarar mig i London utan att få något stulet - kommer hem till Köpenhamn och hux flux så är min väska stulen! Hatar Köpenhamn ibland - jävla tjuvar! Tjäna era egna pengar istället! Idag är en jobbig dag...mest för att Michael Jackson lämnat oss, men även för att jag måste sitta INOMHUS hela dagen eftersom vi inte har några husnycklar - de har tjuven! Väntar på att låssmeden ska komma så att jag kan sticka till jobb.
Beställde precis ett nytt visakort, men får det först om 1-2 veckor...vilket betyder att jag kanske inte kommer se Oasis i alla fall!!! FAAAAAAAAAAAAAN! Varför jag?!?!? VARFÖR?!??!!
Nu ska jag gömma mig - jag har i alla fall min katt! En sak till: skulle springa idag - satte ju igång med mitt träningsprogram for real denna vecka....jo tack! Tji fick jag - kan ju inte lämna lägenheten!!!!!!!

Inga kommentarer: