MICHAEL JACKSON - FOREVER IN MY HEART

Kan fortfarande inte förstå det. Sitter här med en enorm tomhet.
En klump i halsen...han är borta, men hans musik kommer alltid leva vidare. Han har gjort så mycket för världen! Han var så fin! Han trodde på allt det goda och kämpade för det. Han berörde en hel värld med sin musik och personlighet. Tror inte att någon kan förklara denna sorg i ord - den är alldeles för stor! Michael Jackson kommer aldrig dö. Om han gör det så gör han det först om 30 år. Så har jag alltid tänkt. Detta finns inte! Nu får jag panik över att jag inte vet var mina skivor med honom är. Köpte alla hans skivor i limited edition med pappfodral och 2 dvd's - nu kan jag inte hitta dem! Får leta hemma. Annars köper jag nya...kosta vad det kosta vill - jag har växt upp med honom och för mig är han aldrig död.
Jag kommer ihåg hur jag satt i soffan när jag var liten och lyssnade på Heal The World - tårarna rann ner på min kind. Kommer alltid att älska den låten och den kommer alltid betyda mycket för mig. En annan favorit är Who Is It. Jag vet faktiskt inte varför - det har den bara alltid varit!
Jag har aldrig trott på pedofil ryktena om honom - ALDRIG! Ingen kan överbevisa mig om att det är sant - för det är det inte! Michael Jackson gjorde något som ingen annan gjort förr, han har påverkat oss som ingen annan kommer göra...han är The One And Only!

Inga kommentarer: